Τετάρτη, Απριλίου 27, 2016

η μαγιαπριλένια του

Τον ακούω που γελάει. Ξαφνικά τον ακούω και μετά τον κοιτάζω. Συνεχίζει να γελάει πάντα. Δεν γελάει μαζί μου. Δεν γελάει για μένα. Εγώ δεν έχω καμία σχέση με το γέλιο του, απολύτως. 

Κι ωστόσο...

Γελάει όμορφα. Γελάει ανδρικά - θα μου πεις υπάρχει γένος στο γέλιο; Γελάει ερωτικά. Γελάει και γελάει χωρίς να έχει πάρει είδηση πως τον παρατηρώ.

Κι έτσι όπως γελάει το ανοιξιάτικό μας πάπλωμα έχει φουσκώσει. Έχει γίνει ένα μπαλόνι. Ή ίσως καλύτερα ένα αερόστατο.

Κι έτσι όπως φουσκώνει το γέλιο του, φουσκώνει και το δωμάτιό μας, φουσκώνει το σπίτι μας, φουσκώνει η αγάπη μας, όλα φουσκώνουν κι ανεβαίνουν ψηλά, ταξιδεύουν με τον αέρα.


~ αντί για καραμέλα 
μπορείς πάντα να φας 
μια φράουλα ~


Μουσική επιλογή: Πυξ Λαξ ~  Βγες στο μπαλκόνι να δεις

7 σχόλια:

  1. Φραουλένια καραμέλα γεια σου!
    Μου αρέσει που γελάει...
    ..και που σου αρέσει όπως γελάει..
    Μου αρέσει που φουσκώνει η αγάπη σας...
    ..που όλα φουσκώνουν μου αρέσει..
    Μύρισε αγιόκλημα γαρδένια και γιασεμί μαγιαπριλένια του..
    Και είναι ωραία έτσι..
    Να είναι πάντα όμορφα όλα σου.. όλα του.. Όλα σας..

    Φιλί γλυκό.. νοσταλγικό γι' αυτά που έφυγαν...
    Χαμόγελο πλατύ γι' αυτά που θε να 'ρθουν!!!

    (j)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι από καρδιάς
    ευτυχισμένο το 2017
    με υγεία & χαμόγελο
    μαζί με όσους αγαπάς…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (j),

    Γεια σου υπέροχέ μου άνθρωπε!
    Σε ευχαριστώ και σου χαμογελώ πίσω. Να μου φιλήσεις τα κεφαλάκια τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. koulpa,

    γεια σου φίλε μου!
    Τώρα είμαι καλά. Να βρίσκεσαι κι εσύ καλά επιθυμώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Sidepap21,

    το πιστεύω και σε ευχαριστώ!
    Χαρά, υγεία και αγάπη, πολύ αγάπη!
    Σου στέλνω τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...