Πέμπτη, Μαρτίου 05, 2015

το δώρο του Θεού μου εσύ


Μέσα σ' έναν κόσμο διεφθαρμένο πνευματικά, μέσα σ' ένα κόσμο ηθικά σαθρό και βρώμικο, μέσα σε αυτόν όπου κοινωνίες & οικογένειες διαλύονται για του "ψύλλου" το "πήδημα" και τα παιδιά μεγαλώνουν με δόσεις, εκπτώσεις και προσφορές... αγάπης, εκεί όπου τα παράνομα και ανήθικα νομιμοποιούνται και υπονομεύουν το ήθος και την αρετή... 

Μέσα σ' έναν κόσμο όπου κάποιοι "ελέγχονται..." όπως συνηθίζεις να μου λες, όταν βλέπουν την προσπάθεια δύο νέων ανθρώπων να δημιούργησουν μια Ορθόδοξη Ελληνική Οικογένεια...

Ελέγχονται, όπως και να το πεις, θεολογικά ή συνειδησιακά, εκείνοι που ενέδωσαν στον πειρασμό & συμμάχησαν με το ταγκαλάκι, συνειδητά ή ίσως και χωρίς πολύ σκέψη τασσόμενοι έτσι με το μέρος του διαβόλου. Εκείνοι που στη θέα του δικού σου αγώνα βλέπουν την δική τους αποτυχία...

[όχι γιατί εμείς είμαστε περισσότερο άξιοι, όχι γιατί εμείς μπορούμε να τα καταφέρουμε μόνοι μας χωρίς τη βοήθεια Του, δεν διατηρώ καμία τέτοια πλάνη]

σε αυτήν ακριβώς τη δύσκολη χρονική στιγμή,
μέσα σε αυτόν τον κόσμο,

που κι εγώ έχω κάνει τα δικά μου λάθη κι εσύ τα δικά σου,

θελήσαμε & προσπαθήσαμε να αγαπήσουμε το Θεό καθολικά.

Κι Εκείνος που μας αγαπά έτσι κι αλλιώς,
είδε την προσπάθειά μας κι έδωσε τον ένα στον άλλο.

Κι αυτό είναι μια μαρτυρία.

Μουσική επιλογή: Ναμα ~ Μαζί σου πάρε με 
 

12 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Χριστός έφερε όλους τους ανθρώπους κοντά Του. Τους δέχθηκε όπως ήταν, δεν τους απομάκρυνε με τα μίση, τα πάθη και τις ιδεολογίες. Δε τους δίχασε, τους ένωσε. Με τον τρόπο που μιλάς, δημιουργείς ομάδες ανθρώπων (καλούς, κακούς), και διχόνοια. Αυτό προκαλεί το λεγόμενο bulling. Δεν αξίζει οι άνθρωποι να σκοτώνονται εξαιτίας του μυαλού. Είμαστε μόνο σώμα και αίμα και ψυχή, η οποία είναι ιερή, και μας την έδωσε ο Χριστός και πρέπει να του την καταθέσουμε όπως μας την έδωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκέψεις όμορφες καθαρές καναρινάκι μου...φιλιά..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Vassiliki Mitropoulou,

    ομολογώ ότι προβληματίστηκα ως προς το τι θα ήταν καλύτερο να πράξω για τη διαφύλαξη της αξιοπρέπειας σου έναντι στο "κοινό" αυτού του χώρου (εάν θα έπρεπε δηλαδή να αναρτήσω το σχόλιό σου ή όχι). Αναμφίβολα για κάτι τέτοιες περιπτώσεις-προσεγγίσεις θα ήταν προτιμότερο η αποστολή ενός e-mail...

    Αρχικά, δεν ξέρω τι σε ώθησε σε αυτό το συμπέρασμα. Κάτι ακόμη που δεν μου άρεσε είναι ο τρόπος της ερώτησης-θέσης σου, για να μην τον ονοματίσω 'θρασύτητα', θα τον χαρακτηρίσω επιεικώς άκομψο, πόσο μάλλον από τη στιγμή που δε "γνωριζόμαστε".

    Κι επειδή συμπονώ το όποιο ενδεχομένως πληγωμένο σου συναίσθημα (όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι) θα συμφωνήσω μαζί σου πως η ζωή δεν χωράει μέσα σε δυο στήλες ενός blog.

    Στο διά ταύτα, δε γνωρίζω το άτομο στο οποίο αναφέρεσαι, ούτε το λινκ το οποίο παρέθεσες.

    Να βρίσκεσαι καλά, όπου κι αν είσαι και να μην βάζεις τον εαυτό σου σε τέτοιες ταλαιπωρίες. Είμαι βέβαιη πως αξίζεις κάτι καλύτερο από αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο/Η Ανώνυμος,

    επιλέγω να σας μιλήσω στον πληθυντικό.

    Ίσως οι τελευταίες εξελίξεις και η συχνή αναφορά περί bulling σας επηρέασε στην ανάγνωσή σας αγαπητέ/ή εν Χριστώ αδελφέ/ή.

    ή η δική μου γραφή να μην φτάνει..

    Ίσως αυτή η παραπομπή να βοηθούσε
    http://www.diakonima.gr/2015/03/18/%CE%BF-%CE%B8%CE%B5%CF%8C%CF%82-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B8%CE%B5%CF%8C%CF%82-%CE%B9%CF%83%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%AC-%CE%B8%CE%B5%CF%8C/

    Όπως και να 'χει, καλό ξημέρωμα και σε εσάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σμαραγδένια Ρούλα,

    σε γλυκοφιλώ κι εγώ σμαραγδάκι μου! Να βρίσκεσαι καλά επιθυμώ. Θα περάσω να μάθω τα νέα σας.

    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όταν μπήκα και διάβασα το κείμενο σου είπα "αχ το κοριτσάκι μου.. αχ".
    Δε σχολίασα.. Πάντα περνώ από τη γειτονιά σου.. απλά καμιά φορά δε χτυπάω το κουδούνι ;)
    Και σε είδα.. σας είδα..
    και είστε τόσο ταιριαστοί και τόσο λαμπεροί και οι δυο..
    πολύ θέλω να είστε ερωτευμένοι και ευτυχισμένοι πάντα..
    Κι εγώ επειδή σε ξέρω καλά.. ξέρω πως σκέφτεσαι.. ξέρω πως νιώθεις.. ξέρω πόσο υπέροχη είσαι (και υπεροχότερη τώρα... τα είπαμε αυτά τα εύσημα στον Ε-ρωτα) απλά respect για τη μαρτυρία σου.
    Σε γλυκοφιλώ και περιμένω να βρεθούμε πάλι από κοντά.

    Πάντα καρδιακή δική σου J

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. J,

    καρδιακή μου, με συγκινείς. Αυτό το λίγο θα πω, γιατί το πολύ θα φουσκώσει ποτάμια στα μάτια μου.

    (σε ευχαριστώ)
    καλή αντάμωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...