Σάββατο, Αυγούστου 30, 2014

Δούκας

«...σαν τη συκιά τον Αύγουστο που βρίσκεται σε οργασμό» συνήθιζε να μου λέει εκείνες τις ημέρες, έλα όμως που εγώ ούτε ν' ακούσω να βάλω στο στόμα μου σύκο. Το πρώτο κιόλας βράδυ κατεβήκαμε ένα απόκρημνο μονοπάτι για να φτάσουμε σε μια βραχώδη παραλία. Στο διάβα μας μια ξεροσυκιά.

 Με διαβεβαίωσε:
-Μμμμ, καλύτερο κι από αγριοφράουλα. Άνοιξέ μου τώρα το στόμα σου.

Τις επόμενες ημέρες έγινα κλέφτρα για χάρη του, δίχως να το ζητήσει. Τέντωνα το κορμί μου να φτάσω κι εκείνο και το άλλο... είχα μάθει πια να ξεχωρίζω τα καλά. Όλα για εκείνον, να 'χει να φχαριστιέται κάτι μεσημέρια ανάπαυλας και κάτι ήσυχα βράδια, άδεια από εξόδους, γεμάτα από αέρηδες και τρυφερά κουρνιάσματα.



Πίσω στην άσφαλτο της πόλης
μια χάρτινη σακούλα γέμισε από σύκα της λαϊκής.
-Αν δεν είναι κλεμμένο το σύκο δεν είναι νόστιμο, είπε και δεν είχε άδικο.

Ο ήλιος τον Αύγουστο καρπώθηκε τον τίτλο που σου έδωσα. Δούκας. 



Μουσική επιλογή: Pink Martini ~ Omide Zendegani

12 σχόλια:

  1. Πιότερο και απ το κλεμμένο σύκο,με μάγεψε η φωτογραφία σου!
    Ρισπέκτ κοριτσάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. agrampelli,

    ηλιόγερμα στη Φολέγανδρο αγράμπελή μου.

    Καλό ξημέρωμα να έχουμε. Χαμογελώ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν έχω ξαναφάει σύκα
    από τότε που σαν παιδί
    ρημάζαμε τις συκιές....

    φιλί όμορφή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καναρινένια μου ομορφιά,
    Ποίησες μια λυρική εγγραφή και ευχαριστώ σε για την πανέμορφη εικόνα και ναι... θα συμφωνήσω μ' εκείνον... Το σύκο μόνο απ'τη συκιά έχει τη γλύκα και όχι απ' το τελάρο....

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΗ!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δώσε μου διεύθυνση να σου (σας) στείλω. Πώς να συγκρίνεις τα σύκα του μανάβη με τα θαλασσοχτυπημένα των Κυκλάδων ;-)

    Όμορφο, γλυκό, τρυφερό να είναι το Φθινόπωρό σας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ποιώ - ελένη,

    άμα πετύχεις σε καλή συκιά, είναι όπως το λες, τη ρημάζεις!!! (αυτήν την κόλλα που μένει μετά στα χέρια δεν αντέχω..)

    Να ξημερώνεις όμορφα, σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,

    που είσαι που;; Χάθηκες γλαρένια μου και σε πεθυμίσαμε!!!

    Καλό Σεπτέμβρη να έχουμε και απαραιτήτως καλή δύναμη!

    Να ξημερώνεις όμορφα, σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Margo,

    και μόνο που το είπες, μας σκλάβωσες! Είναι σα να τα έστειλες και να τα γευτήκαμε!

    Αγαπώ Κυκλάδες!

    Καλό φθινόπωρο Μαργκούλα μου, να ξημερώνεις όμορφα, σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ολα τελεια εδω μεσα!!!Η φωτο φοβερη!!!
    ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπαρξιακό ερώτημα: Γιατί το κλεμμένο είναι πάντα πιο νόστιμο;
    Και ευχές στην οικοδέσποινα και σε όλους τους φίλους για ένα γλυκό, ρομαντικό, αισιόδοξο φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    γεια σου και 'σένανε με τα καλά σου λόγια και τις ευχές. Να μας έχει ο Θεός καλά, να 'ναι τα σπίτια μας ανοιχτά.

    Καλό φθινόπωρο όπου κι αν σε βρίσκει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Poet,

    κι εάν λύναμε το ερώτημα θα είχαμε λόγο ύπαρξης;

    Ακριβώς έτσι να είναι το φθινόπωρο θέλω, γίνεται!?

    Καλά να βρίσκεστε, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...