Πέμπτη, Ιουλίου 24, 2014

Μια ιδέα όλα

Οι άκρες των δαχτύλων που φτάνουν ν' αγγίξουν τον ήλιο, γιατί το θέλουν πολύ.
Κόκκοι άμμου να ρουφούν λαίμαργα την αλμύρα βρεγμένων πελμάτων, γιατί το θέλουν πολύ.  


Σελίδες που τσακίστηκαν πρόχειρα κι άλλες που δροσίστηκαν με mojito, γιατί το ήθελαν πολύ.



Η θύμηση από την άκρη της γλώσσας σου στα δόντια μου, γιατί θα το θέλω πολύ.


μιλώ για... την ιδέα...
...μόλις που φαίνεται
η ιδέα μιας γραμμής επάνω στο δέρμα, εκείνης από το τριγωνάκι του μαγιού μου.





  Μουσική επιλογή: Bobby Vinton ~ Sealed with a kiss

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα ευαίσθητο κορίτσι
    Όλα γύρω υπηρετούν τα θέλω της καρδιάς!!!

    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποιώ - ελένη,

    καλησπέρες όμορφες, ευαίσθητες, τρυφερές, γεμάτες χαμόγελα!
    Όταν η καρδιά χτυπάει, πολλά μπορούν να συμβούν, ίσως κι όλα! Σε ευχαριστώ!

    Φιλώ σε γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. koulpa,

    φίλε μου είμαι καλά, το ίδιο επιθυμώ και για σένα.

    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...