Τρίτη, Απριλίου 22, 2014

Ρώτα με


Καθίσαμε δυο γραφιάδες να μιλάμε.

Με ρώτησε πως ξημερώνω τις ημέρες μου. Με ρώτησε πως πίνω τον καφέ μου. Με ρώτησε εάν καπνίζω. Με ρώτησε αν βλέπω όνειρα τις νύχτες. Με ρώτησε εκείνο και με ρώτησε το άλλο. Δεν απάντησα σε τίποτα απ' όλα αυτά.

-Αν θες τόσο να με μάθεις, ρώτα τι είναι εκείνο που λέει ο εαυτός μου, όταν μου μιλά σε β' ενικό.
-Τι;

«Θέλω να κάνω μαζί σου
αυτό που κάνει κι η άνοιξη στις κερασιές». Pablo Neruda





 Μουσική επιλογή: Ειρήνη Σκυλακάκη ~ In the light

4 σχόλια:

  1. Απίστευτα ονειρική. Διαβάζοντάς σε νομίζω πως εκεί που είσαι είναι και ο Παράδεισος :)

    Σε γλυκοφιλώ ανθισμένο μου καναρινάκι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Margo,

    ήταν το συναίσθημα και η διάθεση τέτοια, καλή μου. Αχ, ο κάμπος μου είναι παράδεισος όλες τις εποχές, αλλά θαρρώ το ίδιο και για το νησί σου!

    Να με γλυκοφιλείς αγαπημένη μου, να ξημέρωνεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. !!! θελω να σου κανω αυτό που κανει η Ανοιξη στις κερασιες!!!
    πανέμορφο..!!!
    Καναρινάκι μου...σε γεμίζει εικόνες με κήπους γεμάτες κερασιές που πέρασε απο πάνω τους η Ανοιξη..!!!φιλάκιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σμαραγδένια Ρούλα,

    τάδε έφη ο Pablo Neruda, πανέμορφος όντως!

    Να ξημερώνεις όμορφα σμαραγδάκι μου, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...