Δευτέρα, Απριλίου 14, 2014

δ ι α κο πτ ό μ εν α

Παρά κάτι λεπτά... στην καλύτερη περίπτωση παρά 3. Βραδάκι. Με έχει πιάσει το φανάρι κι από το ηχείο σε σφυρίζω. Δεν μπορεί σου 'χει τύχει, να μουρμουρίζεις την μελωδία, να μην ξες τους στίχους κι εσύ να εύχεσαι αυτό το φανάρι να μην πρασινίσει ποτέ, να παρακαλάς λίιιγο ακόμη κι ας ξες πως είσαι στο παρά 3 και θες τλχστν 8 λεπτά διαδρομής αεροπλανικό πιλοτάρισμα. 


Τα δάχτυλά μου λυγίζουν στο τιμόνι έτσι όπως θα έδιναν λαβή μες τα δικά σου. Κι αν αναρωτιέσαι ποιο είναι το - εσύ - των δικών σου χεριών, θα σου πω, μην το ψάχνεις δεν υπάρχεις. Ανύπαρκτη ύπαρξη του δικού μου συγκεχυμένου μυαλού. Σε πλάθω μες σε περιθώριο τριών λεπτών και σε σκορπίζω μες σε οχτώ', όσο να φλερτάρει ο αέρας τα μαλλιά μου μπερδεύοντάς τα από το μισάνοιχτο παράθυρο.  

Άκου - άκου το ρεφρέν.... σε σφυρίζω, σε σφυρίζω... στα στενά σε μουρμουρίζω, μες τα λόγια σου βραχνιάζω, σε μπερδεύω, σε φωνάζω... 

Όσο ακούς το σφύριγμα, δοκίμασε να σφυρίξεις πίσω κι εσύ.

Η ευτυχία σαν κατάσταση βιώνεται μόνο  δ ι α κ ο π τ ό μ ε ν α, για δευτερόλεπτα, λεπτά ή στην καλύτερη περίπτωση για ώρες. Αδιαλείπτως ευτυχεί εκείνος που βιώνει την αναζήτηση της ευτυχίας. Άλλωστε, η ευτυχία είναι προνόμιο των παλαβών, μην ξεχνιόμαστε.

-Έι ψιτ! σε 'σένα μιλάω. Σε 'σένα που ανανεώνεις τώρα το κραγιόν σου στο καθρεφτάκι. Σε 'σένα που στο είδωλό σου αναγνωρίζεις 'κείνη την γυναίκα που ήθελες να γίνεις.

 

 Μουσική επιλογή: Θοδωρής Παυλάκος ~ Σαν τραγουδάκι

14 σχόλια:

  1. Πότε θα με πας βόλτα;
    Θα καθήσω ήσυχα στο πίσω κάθισμα.. χωρίς ανοιχτό παράθυρο.. να μην κάνουν θόρυβο τα μαλλιά μου απ' τον αέρα... ήσυχα... σιωπηλά θα καθίσω... Σα να μην υπάρχω... σαν να μη σε ενοχλώ.. Δε θα κάνει θόρυβο η σιωπή μου... υπόσχομαι.
    Μόνο σα με κοιτάξεις απ' τον καθρέφτη θα σου κλείσω το μάτι και θα σφυρίξω ;)
    Μου έφτιαξες το κέφι... μου γέμισες εικόνες στο μυαλό..
    Σ' ευχαριστώ (που υπάρχεις!!!)
    j

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. j,

    γιατί στο πίσω κάθισμα; Μπροστά θα καθίσεις και θα κάνουν πολύ θόρυβο τα γέλια μας και οι εισπνοές μας και οι επιθυμίες μας κι οι σκέψεις μας... Μαζί σου κάθε φορά αναπολώ παλιές ωραίες στιγμές ξες σε ποιον τόπο. Να δεις που μια μέρα θα αναπολώ κι αυτήν την βόλτα μας με το αμάξι! Θα πάμε, αμέ!

    Να "σιωπαίνεις" εκκωφαντικά μες την ζωή των ανθρώπων που επιλέγεις κι αγαπάς.

    Σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόλύ καιρό έχουμε να σφυρίξουμε...Καναρινάκι μου.. ασε δέν που δεν φοράω και κραγιον..και χωρίς αυτό πως σφυρίζουνε; πως να σε δώ στο κσθρεφτάκι σου;;...
    και χρίς καθρεφτακι .. οι ευχες μου θα πετάξουν και θα έρθουν να σε βρούν... για να περασεις ενα όμορφο και χαρουμενο ΠΑΣΧΑ.... ΝΑ ΈΧΕΙς ΜΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΠΑΝΤΟΥ...!!!! ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σου εύχομαι να βιώνεις αδιαλείπτως την αναζήτηση της ευτυχίας ...
    Κι αυτή πάντα να βρίσκεται στη ρότα σου !!!
    ΚΑΛΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ εύχομαι ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    ░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆Απολυθηκα και ξαναγυρισα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή επ-ανάσταση
    Στις ψυχές και στο νου των ανθρώπων

    ✿⊱°•

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καναρινένια μου ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ και χρόνια πολλά Φιλάκια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σμαραγδένια Ρούλα,

    είσαι απόλαυση! Έχω ένα τόοοοοσο μεγάλο χαμόγελο! Σε ευχαριστώ που με γλυκαίνεις με τον λόγο σου.

    Χριστός Ανέστη Σμαραγδάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Side21,

    την πιο όμορφη ευχή το φετινό Πάσχα μου την έδωσες εσύ φίλε μου! Σε ευχαριστώ, είθε να γίνεται έτσι..

    Χριστός Ανέστη! Την αγάπη μου στο νησί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,

    καλός Πολίτης, έχουμε ανάγκη από δαύτους!

    Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εφη Αδαμιδου Πασοπούλου,

    αγαπημένη μου, Αληθώς Ανέστη και Χρόνια Πολλά! Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Κάθε που στάζει ροδόνερο ανθίζει το γιασεμί μου...